هواداران تیم استقلال خواستار بازگشت مجیدی

 هواداران تيم استقلال، از شرايط اين تيم رضايت ندارند و خواستار تغيير وضعيت هستند و در اين ميان آنها از ميان مهاجماني که در تيم حضور دارند، و نامشان باري حضور در تيم مطرح است تنها خواستار فرهاد مجيدي هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرايط در تيم استقلال با وضعيت متفاوتي روبروست زيرا هواداران از امير قلعه نوعي دلخور هستند که با حضور فرهاد مجيدي مخالفت کرده است و اين موضوع عاملي است که هواداران تيم دراين مورد وارد عمل شدند و نامه ي را به باشگاه استقلال، ارسال کردند که مبني بر اعتراض به شرايط موجود است.

استقلالي ها معتقدند که فرهاد مجيدي بايد به تيم بازگردد و تيم همراه وي به مقام مناسبي در ليگ برسد.

گفتني است، عده اي از هواداران تيم استقلال معتقدند که شرايط بايد طور ديگري پيش برود زيرا حضور فرهاد مجيدي در اين تيم خواست هواداران تيم استقلال است و آنها اعلام کردند که در صورتي خواستار رسيدن استقلال به مقام مناسب هستند که اين تيم از حضور فرهاد مجيدي بهره ببرد و اين بازيکن در استقلال حضور داشته باشد و تيم را همراهي کند.

شايان ذکر است، نامه هواداران تيم استقلال به مدير عامل تيم رسيده است و فتح اله زاده اعلام کرده است که اين حرف وحديثها و مطرح شدن، خواسته برخي هواداران تنها عاملي است که استقلال وارد حاشيه شود و هواداران بايد به عقيده و نظر امير قلعه نوعي در تيم به عنوان نفر اول قادر فني استقلال احترام بگذارند.

گفتني است، هواداران تيم استقلال با برخورد و لحن نامه ي که ارسال کردند، مدير عامل تيم را دچار مشکل کردند و وي نگران وضعيت شده است.



نظرات شما عزیزان:

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت13:36---7 مهر 1391

ازکسی که دوسش داری ساده نگذرچون ممکنه دیگه کسی رومثل اون دوست نداشته باشی
وازکسی که تورودوست داره بی تفاوت عبورنکن چون ممکنه دیگه کسی تورومثل اون دوست نداشته باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 5 مهر 1391 ا 21:17 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.